Lad os finde din kernefortælling

For dig, der gerne vil have hjælp til processen

Jeg hjælper dig med at se det, du ikke selv kan se

Når man arbejder med sin kernefortælling, kan det til tider være svært at se de elementer, som kan udgøre kernen i ens fortælling. Ganske enkelt fordi man ser sig blind på noget eller glemmer at tillægge ens egen erfaring eller kompetencer den værdi det er berettiget til. Derfor kan det give mening, at have en anden til at finde fortællingen for sig - og det hjælper jeg dig rigtig gerne med.

Hvad arbejder vi med, når vi arbejder med din kernefortælling?

Grundfortællingen

Første del af arbejdet med en kernefortælling er at skabe en grundfortælling. En fortælling om dig eller din virksomhed, som du kan bruge på din hjemmeside, i præsentationer og profiler. Din grundfortælling er dit basismateriale, som kommer i tre udgaver: en kort, en mellemlang og en lang. Fordi du vil opleve at skulle bruge den i forskellige længder.

Storytelling-hjulet

Storytelling-hjulet er en platform som du kan bruge, når du skal begynde at dele din kernefortælling med din målgruppe via sociale medier, nyhedsmail, pressemateriale, brochure osv. En platform som gør, at din kommunikation bliver konsistent og let at afkode for din målgruppe.

Forslag til hjemmeside

En vigtig del af din markedsføring er din hjemmeside. En hjemmeside skal repræsentere dig, når du ikke selv kan være til stede. Derfor skal din kernefortælling kunne mærkes på hele din hjemmeside og ikke kun på din “om dig-side.” Jeg kommer med konkrete forslag til, hvordan du kan implementere din kernefortælling på din hjemmeside, så man mærker den.

Hvad er en kernefortælling?

En kernefortælling er en fortælling om dig og din virksomhed. En historie, din målgruppe kan relatere til, og har lyst til at “committe” sig til.

Kernefortællingen er et tidsbesparende fundament for din kommunikation. Den sikre stil og tone og giver ensartethed, så du ikke skal genopfinde den dybe tallerken hver gang du arbejder med din markedsføring. Den samler essensen af din virksomhed og skaber retning for din kommunikation. Det er her du kan få lov at fortælle, hvad der gør dig og din virksomhed unik, hvor du adskiller dig fra konkurrenterne og hvad du vil være kendt for.

Med udgangspunkt i fortællingen, sikre du stil, tone og ensartethed i din markedsføring.

Processen, når vi arbejder med din kernefortælling

Kernefortælling step 1

Opstartsmøde

Vi starter med et online opstartsmøde, hvor vi har en dialog og jeg formentlig vil stille dig en masse forskellige spørgsmål, som skal gøre mig klogere på, hvem du er.

Kernefortælling step 2

Jeg laver første udkast

Efterfølgende gennemgår og strukturerer jeg alle de informationer jeg har fået, indtil der tegner sig et billede af en kernefortælling. Hvis du kan se dig selv i det, fortsætter vi til næste step.

Kernefortælling step 3

Den færdige kernefortælling

Sidste step er at få formuleret grundfortælling og udarbejdet storytellinghjulet, så du får konkret materiale, du kan bruge i din markedsføring. Materiale, som sparer dig tid i arbejdet med din markedsføring.

En kernefortælling koster 4.500 kr. ekskl. moms. ved online forløb og 5.900 kr ekskl. moms for et offline forløb. For dig der soloselvstændig. (Kan deles op i rater)

Jeg tilbyder også…

  • Workshop i kernefortælling

    Kernefortælling - workshop

    Workshop for dig, som gerne selv vil skrive din kernefortælling, man har brug for lidt hjælp og sparring.

  • Kernefortælling - arbejdsbogen

    Kernefortælling - arbejdsbogen

    Arbejdsbogen er en kombination af teori og praktiske øvelser, som sikkert fører dig gennem processen step for step.

  • Kernefortælling - webinar

    Kernefortælling - webinar

    Book et webinar, hvor du lærer hvad man bruger kernefortællingen til og hvorfor den er så vigtig.

Mit navn er Dorthe Møller

Jeg har arbejdet med markedsføring siden 2004 – fra 2010 som soloselvstændig.

Jeg brænder for at finde og skabe kernefortællinger, fordi en kernefortælling udover at være et tidsbesparende fundament, er et fantastisk værktøj til at skabe den stolthed som gør, at man tør vise sig selv og sin virksomhed frem til hele verden.

>> Læs mere

Få 30 min gratis sparring

Er du i tvivl om, hvilken retning du skal gå med din markedsføring? Om du skal gøre det hele selv eller få hjælp til det?

Lad os tage en uforpligtende snak hvor jeg hjælper dig med at afklare, hvad dit behov er og om de systemer jeg bruger, er de rigtige for dig. Måske fungerer det bedst, at jeg hjælper dig med hele dit set up eller måske er det bedre at tage en af mine workshops og blive selvkørende.

Få 30 min gratis online sparring og bliv klogere på det hele. Samtalen er ganske uforpligtende og det værste der kan ske er, at du får lidt nye ideer til din markedsføring.

Book en tid her eller kontakt mig på:

+45 22 12 43 78
mail@dorthemoller.dk

Mød nogle af dem der allerede har fået hjælp til deres markedsføring